Dag 1-elinelisabethtoradanielsson


En del av alla mina söta vänner:)

Jag och min älskade kusin Ida:)

SPARKS!


Jag heter Elin Elisabeth Tora Danielsson och jag föddes 1995 den 15 ocktober. Varannan vecka bor jag i valskog och varannan i köping. I valskog bor jag men min pappa som heter lars och är 52 år och jobbar med datorer och sen hans fru som heter linda som är 38 år och jobbar med små barn  och sen har vi evelina som är 18 år och hon tar studenten i sommar och sen emma som är 16 år och går första året på ullvi och hon går samma linje som jag ska söka till. Till sist har vi lilla smilla som bara är 6 år och hon började förskolan i höstas. Jag har en bror också men han bor inte där så mycket!
I köping så bor jag med min lilla söta mamma som är 45 år och jobbar med stål på ¨tibnor¨ och sen är det min stora starka bror fredrik som är 18 och går andra året på ullvi.
Själv är jag 15 år och jag går fortfarande på scheeleskolan men jag har bara några månader kvar! Jag har sökt till resturang - och livsmedel.Och ända sen jag gick på dagis så har jag sagt att jag ska gå barn- och fritid men nu har det ändrats för nu ska jag söka till hotell- och resturang! På min fritid så umgås jag men mina vännor,pluggar och sen tränar jag med mitt älskade lag sparks som jag älskar!
Mina vännor betyder nästan allt för mig dom är helt voderbara fast dom kan vara lite konstiga ibland:P
Jag Elin Elisabeth Tora Danielsson är en väldigt omtänksom person som vill alla andras bästa ibland nästan lite för mycket:P Jag är nästan aldrig arg mest glad men ibland lite gnälig (hihi). Det var väll allt jag hade att säga om mig själv!


Men jag sa ju att jag också skulle göra dag två idag och så ska det bli!

Mening med mitt blogg nanm är……Ja den har ingen mening jag ville bara ha mittnamn som blogg namn men elidanielsson var upptaget så det fick bli eelindanielsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0